środa, 19 września 2012

120 color palette eyeshadow 5th edition BHcosmetics

O firmie BHcosmetics dowiedziałam się całkiem niedawno. Szukając jakieś ładnej palety natrafiłam na 88 color cool shimmer palette. Kupiłam ją i od razu się zakochałam. Postanowiłam sprawić sobie kolejną paletę tej firmy. Tym razem taką w bardziej stonowanych kolorach, do codziennego użytku. I tutaj mój wybór padł na piątą edycję znanych wszystkim palet 120 cieni. Przyznam się Wam, że wcześniej nie miałam pojęcia, że te palety były wydane w edycjach i to już pięciu.
Kolory w tej palecie nie mają wiele wspólnego z tymi z pierwszej, najbardziej znanej edycji. Około połowę stanowią odcienie brązów i beżu. Jest tu też trochę fioletów i róży, kilka zieleni oraz szarości. Większość tych kolorów zdecydowanie nadaje się do dziennego makijażu. Kolorów jaskrawych jest w tej palecie zaledwie kilka. Cienie mają w większości wykończenie lekko perłowe, jest też trochę matów oraz kilka cieni z błyszczącymi drobinkami. Paleta składa się z dwóch części, schowanych jedna na drugą w błyszczącym opakowaniu (przez co jest całkiem mała i nie zajmuje wiele miejsca).  Opakowanie nie zawiera lusterka ani aplikatorów (ale czy ktoś ich używa?).


Cienie łatwo nakładają się zarówno na sucho jak i na mokro. Zawsze nakładam je na bazę i trzymają się na powiekach aż do demakijażu. Odcienie perłowe są troszkę lepiej napigmentowane od tych matowych.
Jeśli chodzi o cenę palety to teoretycznie jest to 34,95$. Teoretycznie, bo jeszcze nigdy jej w tej cenie na stronie BHcosmetics nie widziałam. Zawsze jest na nią (i wszystkie inne palety) promocja. Tym razem jest to 50% taniej, czyli 17,48$. Ale można trafić na jeszcze lepsze okazje. Jeśli chcecie ją kupić w polskim sklepie musicie zapłacić za nią około 100zł.

Palety firmy BHcosmetics to jak na razie moje ulubione palety i na tych dwóch, które mam na pewno się nie skończy.

Zapraszam na ich stronę:
http://www.bhcosmetics.com/
Podaję też ich adres na FB i Twitterze, gdzie możecie na bieżąco śledzić ich nowości oraz wiadomości o konkursach:
http://www.facebook.com/bhcosmetics
https://twitter.com/bhcosmetics

I na koniec jeszcze mój wczorajszy dzienniak wykonany właśnie tą paletą:



Polecam :-)

6 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, bardzo pasuje do Twojej urody.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Zestawienie kolorów bardzo mi się podoba!:)
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) A paleta kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie palety wzbudzają we mnie ryzykowną chęć nałożenia sobie wszystkich kolorów na powieki ;)
    Ale Tobie bardzo ładnie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych paletach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż wyszedł baaardzo fajnie ;] A te palety kuszą mnie od dawna, ale niestety są troszkę za drogie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...